L'impregnazione di polvere hè generata da u prucessu di lettu fluidizatu. In u generatore di gas Winkler, un lettu fluidizatu hè statu prima utilizatu per a decomposizione di cuntattu di u petroliu, è dopu hè statu sviluppatu un prucessu di cuntattu à duie fasi solidu-gas, è dopu applicatu gradualmente à i rivestimenti metallichi. Dunque, qualchì volta hè sempre chjamatu "metodu di rivestimentu di lettu fluidizatu". U prucessu attuale hè di aghjunghje u rivestimentu in polvere à u fondu di u cuntainer porosu permeabile à l'acqua (trough di flussu), inserisce l'aria compressa da u soffiatore, è dopu processalla per trasfurmà u rivestimentu in polvere à u statu di "fluidizazione". Diventate una polvere fina distribuita uniformemente.
U lettu fluidizatu hè a seconda tappa di u flussu di solidi (a prima hè a tappa di lettu fissu, è a seconda hè a tappa di consegna di u flussu di gas). Sicondu u lettu fissu, cuntinuendu à aumentà a velocità di flussu (W), u lettu cumencia à espansione è à allentà si, è l'altezza di u lettu cumencia à aumentà. , Ogni particella di polvere. E galleggia, lascendu cusì a pusizione originale per avè un certu gradu di muvimentu. Dopu entre in a tappa di lettu fluidizatu.
A Sezione BC mostra chì u stratu di polvere in u lettu fluidizatu si espande, è a so altezza (I) aumenta cù l'aumentu di a velocità di u gasu, ma a pressione in u lettu ùn aumenta micca (ΔP). U lettu fluidizatu ùn cambierà micca a velocità di flussu in un certu intervallu, è ùn influenzerà micca a putenza specifica necessaria da u fluidu. Questa hè a caratteristica di u lettu fluidizatu, chì hè adupratu per u prucessu di rivestimentu. L'uniformità di u statu di fluidizazione in u lettu fluidizatu hè a chjave per l'uniformità di u rivestimentu. U lettu fluidizatu adupratu per u rivestimentu in polvere appartene à a "fluidizazione verticale". U numeru di fluidizazione hè trovu per mezu di esperimenti. In generale, pò esse rivestitu. A velocità di sospensione di a polvere in u lettu fluidizatu pò ghjunghje à 30%-50%.
Recinzione per u bestiame |
Data di publicazione: 26 d'aostu 2020