Type e materie di scherma

L'histoire hè un stabilimentu prutezzione daniela cumuna in vita ghjurnalaghja. Cù u sviluppu di l ecunumia di suciale, l 'guardrail hà suppurtatu parechji cambiamenti. Avà avemu cunziddiratu vede scherma di metallu. Ci sò parechje usa di spini. U matiriali di scherma di metallu. Ci sò dinù tanti tipi, chì sò i so usa?

Tipi di scherma:

In a vita ogni ghjornu, u nostru scherma cumune sò divisi secunnu li causi: balcone scherma maistria, Railings seafoods, tirari di scherma, strada, aria-Visani scherma, fiume, ponte, tirari di scherma, giardino scherma, verde, etc., chì sò usate in palazzi differente è hannu lumini e scultura. colori Style dinù ghjucà rolli differente.

materie scherma Metal:

A materia cumunimenti usatu in scherma di metallu sò: ferru, viande en aluminium, acciaio, acciaio, acciaio, zincu, etc. più di u Railings balcone è di scherma strada sò fatti di azzaru zincu. Duvuta a la forza di l 'azzaru è l' elementi anti-currusioni di zincu, la scherma su zincu hè superiore in usu pratica. Quand'ellu si tratta fora usato per un bellu pezzu, a resistenza currusioni di scherma di sta materia si pò rimbursà, reflété.

1

2


tempu Post: Nov-19-2019

Mandateci u vostru missaghju:

Scrive u vostru missaghju quì, è mandà lu à noi